Mænd og Høns

Mads Mikkelsen er tilbage i en ny dansk film. Heldigvis har han ikke glemt lille Danmark midt i sin store karriere i udlandet. Filmen Mænd og Høns, der får premiere i dag, har ikke kun Mikkelsen på som stor stjerne. Nikolas Bro, Nikolaj Lie Kaas og Søren Malling er også at finde på plakaten. Jeg har af gode grunde ikke set filmen endnu, men at dømme ud fra traileren, lover det godt. Al forfængelighed er pakket væk. De ellers så flotte mænd har pakket alt Hollywoodglimmeren væk og gør det, som dansk film er kendt for. Åbner op og viser det, som inden andre tør vise. Jeg glæder mig meget til i aften, hvor jeg skal til premiere på filmen. Instruktøren er Anders Thomas Larsen som er kendt for blandt andet Adams Æbler og De Grønne Slagtere, som iøvrigt er en af mine favoritfilm med Mads Mikkelsen.

Mænd og Høns

Ikke nok med, at jeg skal til premiere på filmen, men i dag er det også min fødselsdag, så jeg har valgt, at gøre lidt ekstra ud af det hele. Jeg har derfor inviteret kæresten og tre af vores vennepar med i biografen. Vi skal ud og spise inden, hvilket også bliver på min regning. Dette er i stedet for en stor fødselsdagsfest. Jeg vil hellere tilbringe dagen i selskab med Mads Mikkelsen. Denne fødselsdagsbiftur blev da også kun mulig fordi jeg tog et kviklån hos https://www.ferratum.dk/. Det er så nemt, man søger via sms og kort tid efter har man pengene. Jeg lånte 2500 kr, så det er jo ikke en herregård, hvilket betyder, at jeg lynhurtigt kan betale det tilbage.

Skriv et svar

